Universidad Tecnológica de Cancún
Image from Google Jackets

Marketing digital / Estrategia, implementación y práctica.

By: Contributor(s): Material type: TextPublication details: Delegación Alvaro Obregon, Ciudad de México, Pearson Educación, México, 2014Edition: 5Description: 553 p.:ilISBN:
  • 978-607-32-2747-6
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.1265 C43.18 2014
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Status Barcode
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17683
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17684
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17685
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17686
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17687
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17688
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17689
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 17690
Libros-Monografías UT Cancún Colección general Available 18549

There are no comments on this title.

to post a comment.

Recursos de investigación de acceso abierto

image host image host image host image host image host image host image host image host PROQUEST image host image host

Informativos



Contacto: biblioteca@utcancun.edu.mx / Teléfono 9988811900 Ext. 1080 / 1081 / 1082

© 2025 by Biblionexus